Hey vpadfsu

Discuss Florida duck hunting with other hunters alike.

Moderators: hunt-chessies, badandy970, Belly up dux, BigBend

Hey vpadfsu

Postby chris_k » Sat Sep 29, 2012 2:15 pm

The Gander Mtn in Ocala had what you've been looking for.

Image
Getcha Pull!
User avatar
chris_k
hunter
 
Posts: 766
Joined: Thu Dec 24, 2009 4:03 pm
Location: Florida


Re: Hey vpadfsu

Postby BigBend » Sat Sep 29, 2012 7:53 pm

Bump :lol:

Sho could use an update on the weather too
BigBend
State Moderator
 
Posts: 1067
Joined: Mon Mar 12, 2007 3:23 pm

Re: Hey vpadfsu

Postby quackhunter99 » Sun Sep 30, 2012 3:29 pm

Looked at the DU migration map on the drive to Tuscaloosa friday. You were even talking about goldeneye dekes on there haha!!!
2 year old field bred English Cocker Spanial
16x56 Go devil Boat with 35 longtail
Wigeon with 7 horse Go devil
User avatar
quackhunter99
hunter
 
Posts: 531
Joined: Sat Nov 26, 2011 9:00 am
Location: Tallahassee, FL/ Oxford, MS

Hey vpadfsu

Postby chris_k » Sun Sep 30, 2012 4:01 pm

The DU migration map is a joke. Whoever pays attention to the bull that's on there is a fool. If they say lake jackson has no ducks, you know for sure you gotta hit it up in the am cause it will be loaded.
Getcha Pull!
User avatar
chris_k
hunter
 
Posts: 766
Joined: Thu Dec 24, 2009 4:03 pm
Location: Florida

Re: Hey vpadfsu

Postby quackhunter99 » Sun Sep 30, 2012 4:05 pm

Yeah its pretty obvioous that its a joke in tallahassee, i get a kick out of what they say though.Some of its so stupid. You can actually kinda use it over here in mississippi though
2 year old field bred English Cocker Spanial
16x56 Go devil Boat with 35 longtail
Wigeon with 7 horse Go devil
User avatar
quackhunter99
hunter
 
Posts: 531
Joined: Sat Nov 26, 2011 9:00 am
Location: Tallahassee, FL/ Oxford, MS

Re: Hey vpadfsu

Postby vpadfsu » Fri Oct 12, 2012 11:57 am

lol im still laughing from finding this post...i havent been connected with the world last 2 weeks...finally put end to hunting...sleep all day today. I will put a goldeneye on my list one day. Heres from last wednesday

photo 3.JPG
VPAD
jameis winston = championship
User avatar
vpadfsu
hunter
 
Posts: 296
Joined: Fri Dec 30, 2011 2:56 pm
Location: Chicago il


Return to Florida Duck Hunting

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests