Duck Hunting Forum banner
21 - 39 of 39 Posts
Ik heb de fout gemaakt om een van deze wapens te kopen. Het werkwoord is "fout". Was defect uit de doos en hun klantenservice / wapensmid was een onbehulpzaam, onbeschoft en neerbuigend persoon.
Onthoud mensen. Retay is niets meer dan een andere Turkse fabrikant en hun collectieve reputatie is welverdiend.
Ik ben benieuwd, wat was het defect? Welk model heeft u? Met wie bij Retay heeft u gesproken die niet behulpzaam was? Vertel ons het hele verhaal. Bedankt

Het is amusant om te zien hoe de verschillende YouTube-carnavalsblaffende geleide eendenschutters schillen voor outfits als Retay. Merk op dat ik geleide eendenschutters zei en geen eendenjagers.

Houd het bij een bekende hoeveelheid. Benelli, Beretta, Browning, Winchester, Remington 870's en Mossberg Pumps.
g
Ik merkte dat de seizoenen volgden na het eerste seizoen dat ze ze allemaal kregen, niet één schiet ze nog steeds of vermeldt ze OVERHOUDT! Ze zijn allemaal teruggegaan naar de "B"-geweren. Dat zegt me alles wat ik moet weten, toen het geld/de deal voor het pistool opraakte, zo ook elke vorm van positieve lippendienst.
Ik wil graag weten wie op YouTube ze schoot en nu niet meer?

Ik heb de afgelopen 3 seizoenen een MM geschoten en kan je een eerlijke beoordeling geven. Het is grappig op Facebook hoeveel mensen ze afkraken. Dan vraag je het en het was de neef van mijn oom die er een had. De afkraker heeft er nog nooit een gezien of er een mee geschoten. Hoe meer je vraagt, hoe meer je erachter komt dat de afkrakers niet veel weten over shotguns. Een man zei dat er iets steeds losdraaide en ik vertelde hem dat dat vreemd is, het is gesoldeerd. Hij stuurde me een pm en zei dat hij dingen verzon omdat hij een hekel heeft aan Turkse jongens.

Mijn eerlijke beoordeling. Ik heb geen problemen gehad met vastlopen. Deze wapens moeten worden ingelopen. Een doos met 3 inch patronen is een goed begin. Als je het koopt en er 1 oz trap patronen in gooit, krijg je problemen met een 3,5 inch wapen. Schiet niets onder de 1 1/8 oz. Ik olie de mijne spaarzaam met synthetische Mobile 1 motorolie. Heb deze truc geleerd van de eigenaar van Boss shot shells.

Alle 5 de chokes patroon geweldig, mijn mod choke komt los na een paar dozen. Ik doe een beetje teflontape op de schroefdraad om dat te verhelpen. Mijn enige echte negatieve punt.

De mijne is cerokoated en kogelvrij. Hij is een beetje zwaar met 7 pond 7 ounces. Ik denk dat dat de reden is dat de terugslag erg licht is. Ik schiet niet veel 3,5 inch patronen, maar ze zijn erg beheersbaar. Voor een traagheidsgeweer erg lichte terugslag. Ik ben dol op de vergrendelende traagheidsbout. Je kunt de benelli click niet krijgen. Ik heb gehoord dat benelli retay miljoenen heeft aangeboden om hun patent op het vergrendelende traagheidsysteem te krijgen. Lijkt grappig als benelli's zo superieur zijn.

Erg gemakkelijk schoon te maken, de trekkergroep is gemakkelijk te verwijderen, geen pennen eruit slaan. Eén ding waar ik echt van hou, is dat je de plug in 10 seconden eruit kunt halen. Ik ga veel op berghoenders jagen en ik haal de plug eruit om meer patronen te kunnen bewaren als ik een grizzlybeer tegenkom. Mijn SX3 winchester is verschrikkelijk om de plug eruit te halen. Een veer schiet eruit, je moet plastic clips wrikken. Geen pretje en een verschrikkelijk ontwerp.

Twee jaar geleden werd ik bruut aangevallen door een eland tijdens het eendenjagen. Ik hield mijn shotgun als een pistool en ging achteruit en stak hem in zijn gezicht. Hij probeerde me met zijn voorpoten te schoppen en raakte een keer mijn shotgun. Ik vroeg me vaak af of het een benelli was geweest, of het dan genoeg zou zijn geweest om uit de batterij te komen. Zo ja, dan zou ik dit waarschijnlijk niet schrijven. Zoals je op de foto kunt zien, heeft mijn Retay mijn leven gered. Mijn vriend is wapensmid en hij zegt dat het een geweldige shotgun is, en ik waardeer zijn mening. Briley van briley chokes deed vroeger al het garantie werk van retay, ik hoorde dat ze er maar heel weinig terugkregen voor reparaties.

Het probleem dat ik met dit soort merken heb gevonden, is de inconsistentie van de kwaliteit. De jouwe kan geweldig zijn, maar dat wil niet zeggen dat die van de volgende man dat ook is. Gebeurt minder vaak bij veel andere fabrikanten. Maar ik schiet meestal een O/U, omdat semi's en 3 patronen niet zo belangrijk voor me zijn en ze altijd boem-boem doen. Het is gemakkelijk om bevooroordeeld te zijn voor degene die je heeft gered van het neergehaald worden door een eland. 😅

Sommige mensen halen 300.000 mijl uit een auto, een ander persoon dezelfde auto, de motor ontploft na 30.000 mijl. Ik geef gewoon mijn eerlijke beoordeling. Ik ben het gewoon zat dat mensen ze Turks afval noemen die er nog nooit een hebben gezien. Ik heb na 3 jaar geen problemen.

Drie jaar is geen lange tijd, maar ik ben blij dat je geluk hebt gehad. Ik ben opgegroeid met een Browning Auto-5 standaard 16 gauge die mijn vader in 1957 als huwelijksgeschenk kreeg. Hij is nooit vastgelopen. Een kermisexploitant die me voor de geest komt, is een man wiens naam rijmt op slobby pie. Houd ons op de hoogte. Ik hoop dat hij dezelfde service aan je verleent als die oude Auto-5 voor ons deed.

Ik wil graag weten wie op YouTube ze aan het neerschieten was en wie niet?
Terwijl ik onderzoek deed naar cutdown-oproepen, viel ik in het overstroomde houten konijnenhol van YouTube en ben er vrijwel zeker van dat 3D Productions een voorbeeld was van een korte samenwerking en zelfs gevallen uitzond van een groepsgenoot die vocht met een Retay-geweer met een decal.

Ik wist niet dat het in de quiz zou zitten, heb het niet gebookmarkt en ga niet meer terug die weg op. Misschien was het wel een bedieningsfout, voor zover ik weet. Ik herinner me alleen dat ik het vreemd vond dat ze dat zouden doen met het wapen van een sponsor.

Precies, sommige mensen halen 300.000 mijl uit een auto, een andere persoon, dezelfde auto, de motor ontploft na 30.000 mijl. Ik geef gewoon mijn eerlijke beoordeling. Ik ben het gewoon zat van mensen die ze Turks afval noemen en er nog nooit een hebben gezien. Ik heb na 3 jaar geen problemen.
@2point Ik heb die video's die ik gepost heb verwijderd. Ik ben blij dat je goede service krijgt van je Retay. We hebben genoeg mensen die ons achterna zitten, geen woordspeling bedoeld, zoals het is. Met de anti-2A-fanatici, communisten en anti-jagers die ons voortdurend op de hielen zitten, moeten we eensgezind zijn. Mijn bezwaren over het merk van een shotgun helpen de zaak niet.

Ik geef gewoon mijn eerlijke beoordeling. Ik ben het gewoon zat van jongens die ze Turks rommel noemen en er nog nooit een hebben gezien. Ik heb na 3 jaar geen problemen.
Begrepen.
Maar als een klasse hagelgeweer (in dit geval Turkse Retays) consequent slechte betrouwbaarheid heeft, dan zouden ze waarschijnlijk en terecht rommel genoemd moeten worden.

Uit mijn ervaring zijn de meeste Turkse automatische geweren doorgaans prachtige wapens met teleurstellende betrouwbaarheid.

Twee jaar geleden werd ik bruut aangevallen door een eland tijdens het eendenjagen. Ik hield mijn shotgun als een pistool en stak hem in zijn gezicht. Hij probeerde me met zijn voorpoten te schoppen en raakte een keer mijn shotgun. Ik vroeg me vaak af of het een benelli was geweest, of het genoeg zou zijn geweest om uit de batterij te komen. Zo ja, dan zou ik dit waarschijnlijk niet schrijven. Zoals je op de foto kunt zien, heeft mijn Retay mijn leven gered. Mijn vriend is wapensmid en hij zegt dat het een geweldige shotgun is, en ik waardeer zijn mening. Briley van briley chokes deed vroeger al het garantie werk van retays, ik hoorde dat ze er maar heel weinig terugkregen voor reparaties.
View attachment 480517
Ik was gewoon benieuwd wat voor soort munitie je op die eland hebt geschoten... heb je hem met stalen hagel geschoten?

21 - 39 of 39 Posts